Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka :(

Prosimy o dodanie forum do wyjątków :) Wyświetlamy jedynie dopasowane reklamy, bez wyskakujących okienek i wideo. Reklam jest malutko i stanowią źródło utrzymania naszej społeczności. Dziękujemy!

Recommended Posts

Witam,

Panie i Panowie mam problem z zegarkiem Amazfit Bip, który dotarł do mnie dzisiaj.

Na jednym telefonie udało mi się połączyć z aplikacją Mi Fit, tam odnalazłem zegarek, zrobiła się jakaś aktualizacja itp.

Ale po wszystkim cały czas na zegarku wyświetla mi się ikona połączenia telefonu z zegarkiem.

Nic innego na zegarku nie mogę zrobić, ani go wyłączyć (tzn. nie wiem jak to zrobić, ale dłuższe przytrzymanie przycisku lub przez pare sec. nie przynosi rezultatu).

Próbowałem połączyć się na drugim telefonie i tam nie mogę nawet połączyć się z aplikacją Mi Fit.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

20180208_175720.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pozwoliłeś skończyć aktualizację w całości? Nie wyłączyłeś telefonu w międzyczasie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.02.2018 o 22:04, Tymcio napisał:

A pozwoliłeś skończyć aktualizację w całości? Nie wyłączyłeś telefonu w międzyczasie?

Witam,

A co jeśli aktualizacja została przerwana? 

Mam zegarek Amazfit Bip. Zegarek kupił sobie mój znajomy - nie mógł się połączyć z aplikacją Mi Fit (Android) na jego telefonie i dał mi go do weryfikacji. Z tego co wiem, to kiedy odpalił Mi Fit miał jakieś problemy z Bluetooth (przerywało połączenie), ale jednocześnie na zegarku od samego początku na wyświetlaczu widać było obraz jak poniżej. Znajomy twierdzi, że nie było żadnego procesu aktualizacji.

Próbowałem za swoim Samsungu Galaxy J3 (2016) i iPhonie SE - bez rezultatu. Mi Fit nie łączy się z zegarkiem. Przytrzymuję przycisk na zegarku przez kilka do kilkudziesięciu sekund - żadnej reakcji.

Na wyświetlaczu widać jedynie obraz jak na załączonym zdjęciu (z hiszpańskimi napisami):

20180624_141713.thumb.jpg.d269d17544c716c72715cf2b0dad2e7d.jpg

Dzisiaj zainstalowałem GadgetBridge z którym zegarek się łączy (jest też reakcja zegarka - na ekranie zegarka pojawia się pytanie o zgodę). Potem przez krótki czas na ekranie są ikony telefonu i zegarka ale bez napisów i bez strzałki z czerwonym kołem. O dziwo kiedy zegarek jest połączony z GadgetBridge, wówczas Mi Fit widzi również zegarek (jak na zdjęciu poniżej). Jednak kiedy klikam aby sparować, wówczas pojawia się błąd "Nie udało się sparować, skontaktuj się z obsługą klienta". Raz jeden pojawił się inny komunikat, ale nie zdążyłem zrobić screen:( Dalej na wyświetlaczu pojawia się znów jak na zdjęciu powyżej.

To mój pierwszy raz z tego typu urządzeniem i za bardzo nie wiem już co mógłbym zrobić. Czy ktoś jest w stanie doradzić jakieś działania? Czy też może zegarek trzeba spisać na straty:(

Z góry dziękuję za wszelkie porady.

Pozdrawiam,

Syn_Batmana

Screenshot_2018-06-24-14-43-20.thumb.png.e7f12fe3b2dfeff6b0c864a7d0ade043.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×