Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka :(

Prosimy o dodanie forum do wyjątków :) Wyświetlamy jedynie dopasowane reklamy, bez wyskakujących okienek i wideo. Reklam jest malutko i stanowią źródło utrzymania naszej społeczności. Dziękujemy!

Syn_Batmana

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Syn_Batmana

  • Tytuł
    Świeżak
  1. Syn_Batmana

    Witam, A co jeśli aktualizacja została przerwana? Mam zegarek Amazfit Bip. Zegarek kupił sobie mój znajomy - nie mógł się połączyć z aplikacją Mi Fit (Android) na jego telefonie i dał mi go do weryfikacji. Z tego co wiem, to kiedy odpalił Mi Fit miał jakieś problemy z Bluetooth (przerywało połączenie), ale jednocześnie na zegarku od samego początku na wyświetlaczu widać było obraz jak poniżej. Znajomy twierdzi, że nie było żadnego procesu aktualizacji. Próbowałem za swoim Samsungu Galaxy J3 (2016) i iPhonie SE - bez rezultatu. Mi Fit nie łączy się z zegarkiem. Przytrzymuję przycisk na zegarku przez kilka do kilkudziesięciu sekund - żadnej reakcji. Na wyświetlaczu widać jedynie obraz jak na załączonym zdjęciu (z hiszpańskimi napisami): Dzisiaj zainstalowałem GadgetBridge z którym zegarek się łączy (jest też reakcja zegarka - na ekranie zegarka pojawia się pytanie o zgodę). Potem przez krótki czas na ekranie są ikony telefonu i zegarka ale bez napisów i bez strzałki z czerwonym kołem. O dziwo kiedy zegarek jest połączony z GadgetBridge, wówczas Mi Fit widzi również zegarek (jak na zdjęciu poniżej). Jednak kiedy klikam aby sparować, wówczas pojawia się błąd "Nie udało się sparować, skontaktuj się z obsługą klienta". Raz jeden pojawił się inny komunikat, ale nie zdążyłem zrobić screen Dalej na wyświetlaczu pojawia się znów jak na zdjęciu powyżej. To mój pierwszy raz z tego typu urządzeniem i za bardzo nie wiem już co mógłbym zrobić. Czy ktoś jest w stanie doradzić jakieś działania? Czy też może zegarek trzeba spisać na straty:( Z góry dziękuję za wszelkie porady. Pozdrawiam, Syn_Batmana
×