OnePlus jest wybierany chętniej niż Samsung i Apple


oneplus 6

Istotnym elementem rynku telefonów są tzw. budżetowce. Są tanie, więc bez problemu pozwoli sobie na nie przeciętny klient. Z tego też powodu stanowią one podstawę oferty wielu firm, jak np. Redmi u Xiaomi. Nie należy zapominać jednak o modelach flagowych, które są wizytówką danej marki, a w przypadku tytułowego OnePlusa stanowią wszystkie produkowane modele. Z przeprowadzonych badań wynika, że właśnie OnePlus przoduje na polu marek premium w Indiach.

Młodzi hindusi wolą urządzenia premium ze znaczkiem OnePlus

Analizę przeprowadzono na jednym z największych rynków – w Indiach. Przypominam, że wyników takiego badania nie należy przekładać na cały świat, ale z drugiej strony nie wolno ich też lekceważyć. Przeprowadzono je w 6 największych miastach Indii, czyli New Delhi, Mumbaju, Pune, Hajdarabadzie i Ćennaju, a w pomiarach uczestniczyli studenci, osoby zatrudnione oraz młodzież. Według wyników CMR, 59% ankietowanych, w wieku od 18 do 32 lat wybrałoby OnePlusa jako markę referencyjną.

Sytuacja zmienia się gwałtownie wraz z wiekiem. Wśród respondentów po 40 roku życia odsetek użytkowników premium, który wolą produkty OnePlus spada do 15%. Według wyników młodzi ludzie kontynuują zmianę obowiązujących trendów i razem z 1+ wybija się Oppo i Vivo.

Ogółem cała sytuację na rynku w odniesieniu do oferty premium wygląda następująco:

Podobno 12% ankietowanych jest nastawionych na zakup nowego urządzenia z logiem 1+. Najprawdopodobniej jest to spowodowane zbliżającą się premierą OnePlusa 6T.

A Wy, który telefon z segmentu premium byście wybrali?

Źródło:

gizchina.it