Takie obietnice złożył OnePlus swoim fanom i zamierza je dotrzymać


oneplus open ears

5 lipca na forum OnePlus, ukazał się wątek, w którym chiński producent podsumował wszystkie swoje obietnice złożone fanom w tym roku. Ich poczynania opierały się na oczekiwaniach klientów OnePlus'a na forum Open Ears w Hamburgu, Sztokholmie oraz San Francisco. Większość z nich zostało już zrealizowane, natomiast jeszcze parę z nich jest w trakcie lub w niedalekiej przyszłości firma zamierza się nimi zająć.

Obiecanki cacanki OnePlus? Nie do końca

Jak wspomniałem wcześniej, w tym roku odbyły się już 3 wydarzenia Open Ears zorganizowane przez chińskiego producenta. Miały one na celu zebranie informacji zwrotnej na temat urządzeń i działań chińskiego giganta prosto od użytkowników, którzy się na nich pojawią.

Open Ears w Hamburgu, 3 marca 2018 r. – kwestie dotyczące aparatu

open ears hamburg

  1. Rozwiązanie problemu ze zgodnością z aplikacjami innych firm – już w 2017 r. w OP 5 oraz OP 5T nie było większych problemów z kompatybilnością. Poprawka dla OP 3 wraz z OP 3T nastąpi już w następnej aktualizacji
  2. Zachowywanie ustawień HDR, które zastosowano przy ostatnim użyciu aplikacji – to już zostało wprowadzone dla OP 5/5T w OxygenOS 5.1.0
  3. Optymalizacja edycji zdjęć spośród galerii – Chińczycy mówią, iż pracują już nad tym i w ciągu paru miesięcy zostanie to wprowadzone w życie
  4. Optymalizacja zdjęć panoramicznych – ta poprawka jest zapowiedziana jest pod koniec bieżącego roku
  5. Optymalizacja efektu farb olejnych – pierwsza poprawka została już wypuszczona dla OP 5/5T, a druga ukaże się już niedługo

Open Ears w Sztokholmie, 24 marca 2018 r. – kwestie dotyczące obsługi klienta

open ears sztokholm

  1. Ulepszenie zdalnej sesji podczas udzielania pomocy klientowi – OnePlus stworzył prosty, animowany film instruktażowy, który pokazuje „co i jak”. Warunki gwarancji oraz bezpieczeństwa ukażą się niebawem na ich stronie
  2. Poprawa szybkości odpowiedzi na zgłoszenia – w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, OnePlus zrobił postęp w tej kwestii. Pracownicy obsługi klienta zostali lepiej przeszkoleni
  3. Lepsze oszacowanie kosztów naprawy – cennik części zamiennych i usług został zaktualizowany już na początku lipca
  4. Poprawa strony internetowej – na stronie naprawiono parę problemów z wyszukiwanie
  5. Zredukowanie czasu potrzebnego na naprawę – dzięki współpracy, OnePlus zredukował całkowity czas naprawy urządzeń o 50% w Ameryce Płn. oraz o 30% w Europie
  6. Raportowanie z naprawy – firma współpracuje z partnerami, dostarczając raporty dla klientów, niedługo będzie to już gotowe do wprowadzenia w życie.

Przedsiębiorstwo z Shenzhen pracuje także nad obietnicą złożoną na Open Ears w Lonydnie w 2017 roku. Chodzi o opracowanie aplikacji do diagnostyki i naprawy problemów.

Open Ears w San Francisco, 7 kwietnia 2018 r. – kwestie dotyczące OxygenOS

open ears san francisco

  1. Harmonogram konserwacji urządzenia OnePlus – beta testy wersji oprogramowania z tym harmonogramem wprowadzono już w tamtym tygodniu. Odkryto jednak pewne niedociągnięcia, więc ciągle pracują nad tym
  2. Android 8.1 dla OnePlus 5 i OnePlus 5T oficjalnie – już jest!
  3. 3 tryby: głośny, wibracje oraz wyciszony dla „slidera” – jest to opcja znana z OnePlus 6. W ciągu kilku miesięcy dostępne to będzie dla ubiegłorocznych flagowców tej firmy
  4. Wsparcie dla dostosowywania akcentu kolorów – jest już dostępne w otwartej becie dla OP 5/5T. Gdy będzie to pracowało stabilnie, zostanie wprowadzone to także dla OP 3/3T oraz OP 6
  5. Obsługa Camera2API dla OP3/3T, OP 5/5T – jest już w pełni obsługiwany przez te urządzenia
  6. OnePlus Switch, czyli migracja danych ze smartfona do smartfona – Chińczycy ciągle pracują na tą aplikacją
  7. Osobne grupy użytkowników dla danej karty SIM – w ciągu najbliższych kilku miesięcy zostanie to wprowadzone do otwartej bety OxygenOS

Jak widać, OnePlus nie próżnuje i nie rzuca swoich słów na wiatr. Prędzej lub później wywiązują się z obietnic danych swoim konsumentom, co bardzo się ceni. Wierzę, że do końca tego roku, wszystkie powyższe punkty zostaną spełnione w 100%.

Co myślicie o podejściu OnePlus do klienta? Czy Wy macie jakieś uwagi dotyczące urządzeń lub działań prowadzonych przez producenta?

Wybrane oferty z chińskich sklepów

Last updated on 20 lipca 2018 23:45